poniedziałek, 29 czerwca 2009

wiara jest jak...



Püdelsi- Wiara jak dupa

8 komentarzy:

Angel pisze...

lepiej miec wiare jak dupa, nizli miec ja do dupy ;)

Zeruya pisze...

Wiara jest jak ... opium dla ludu ? :)

murach pisze...

a tutaj cytacik:

"Bo wiara jest jak dupa - trzeba ją mieć
Na górze rosną róże - na dole stoi cieć
Nim na ta gorę wejdziesz dogoni cię Śmierć
Bo nie ma prawdy na ziemi
Nie szukaj jej w niebie
Chcesz zmienić ten Świat
To zacznij od siebie"

Joanna pisze...

eeee tam, wcale nie trzeba, a jeśli już, to jak dupę- jak najmniejszą :P:P:P

murach pisze...

:)

Emma pisze...

ja heretyk okropny jestem, Murachu...kiedyś bardzo mocno wierzyłam, ale staciłam wiarę. czasem mi jej brakuje, ale to se ne wrati - chyba nie...

pozdrawiam ciepło

zdjęcia piękne!

ps. dla wyjasnienia: wierzę w Boga, ale po swojemu, po heretyckiemu, a według nauk kościoła to jest równoznaczne z brakiem wiary.

murach pisze...

Emmo - czyli ja też jestem heretykiem. Witaj w klubie :)

Emma pisze...

no to szufelka :-D

ciekawa byłam co napiszesz... :-)