wtorek, 2 czerwca 2009

brunet wieczorową porą


10 komentarzy:

Joanna pisze...

Boskie zdjęcie :)

A jak poznałeś ze to brunet? Łysiejący jakiś .. ;D

murach pisze...

powiedział mi :)

Emma pisze...

,,monotonia złych apjęków, kędy boczki mrą na hakach" - zagadka dla Cię, Murachu - skąd to? wiesz?

Emma pisze...

:-))))

coś mi się ostatnio dzieje...tyle literówek robię, że szok!

,,pająków" nie ,,apjęków" :-))))

murach pisze...

"kędy boczki mrą na hakach" to z Grochowiaka.
a "monotonia złych pająków"? nie wiem...

Emma pisze...

bingo!

wszystko z Grochowiaka :-)

,,Chciałbym z blachy twego kubka
pić herbatę gorzką , pani.
Chciałbym głaskać twego szczura,
gdy się do mych nóg przypląta.
Chciałbym gadać z bogrzebaczem,
albo łajać karbidówkę..."

...i gdzieś tam dalej te pająki i boczki na hakach...

ps. cytat z głowy - możliwe, że coś pokręciłam! ale na pewno całość z Grochowiaka.

Angel pisze...

...no to ja mam brunetofobie :)

Magdalena pisze...

Genialny film, muszę go obejrzeć :-) Pozdrowienia!

huevoscocodrilo pisze...

ktory byl brunetem ?

Plk. Molimbder ?

murach pisze...

brunet to Krępak