sobota, 18 kwietnia 2009

six feet under




mój ulubiony serial / my best tv series

6 komentarzy:

Emma pisze...

widzę zmartwoinego aniołka na śniegu i wypalony znicz...

Angel pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Walter Neiger pisze...

I agree with you :)

murach pisze...

:)

Zeruya pisze...

Nie znam serialu. Wciąż nie mam telewizora, choć ostatnio trochę się łamię :)
Muzyka... cudna

murach pisze...

Zeruyo - ja też nie mam tv, ale oglądam wersję divx (w tym momencie 3 sezon). a z tego co mi wiadomo to chyba żadna ze stacji (oprócz HBO) nie puściła przynajmniej jednego sezonu. a serial wciąga. i jest inny od pozostałych seriali - tych popularnych. nie ma tego całego blichtru, cukierkowatych aktorów etc. etc. a muzyka - jakoś mi ostatnio podchodzi ten klimat, taka wrażliwość. klip zrobiła pewna youtube-owiczka.