środa, 11 marca 2009

sour times



Portishead - Sour Times (live)

14 komentarzy:

Magdalena pisze...

Świetne, słuchałam tego przez całe liceum! Stare dobre czasy :-)

murach pisze...

jeden z moich ulubionych bandów. mam do nich sentyment. a głos Beth Gibbons to jeden z piękniejszych wokali jakie dane było mi słyszeć :)

Margo pisze...

tam coś kiełkuje?

murach pisze...

raczej obumiera :(

Magdalena pisze...

TAK!

Margo pisze...

ach, wszędzie wiosna a u Ciebie...

Emma pisze...

jakaś pożoga u Ciebie?
to wygląda jak płonąca trawa surrealizm jakiś ...

ciumas :-)

Agnieszka pisze...

fajne zdjęcie

murach pisze...

jakoś tak dziwnie u mnie... ale to chwilowe :)

Emma pisze...

Murach! u mnie też dziwnie :-( mam takie przemyślenia, że tylko młotkiem w łeb...

Margo pisze...

To napijcie sie ze mną wieczorem i nie marudzić

Emma pisze...

...jak Ty nie będziesz miała dla nas czasu!
:-(
sama się napiję ;-)

murach pisze...

no ja muszę odstawić alkohol na bok... na jakiś czas(leki). ale jeszcze będzie okazja na kilka kielichów ;)

Wioleta pisze...

a dla mnie to jak robaczki uciekajace przed nadchodzaca ulewa