niedziela, 15 marca 2009

ambient (video)

14 komentarzy:

murach pisze...

masakra. sorry, ale nie jestem elokwentny, stąd te "eee"...

Margo pisze...

:) bardzo guut!

Magdalena pisze...

GRATULACJE!!! :-)))

Emma pisze...

WOW!
Murach! oniemiałam z wrażenia po prostu!
kurde jakich ja mam znajomych sławnych :-))

Agnieszka pisze...

Respekt!

murach pisze...

dzięki dziewczyny. to jeden z etapów w życiu. doświadczyłem bycia poetą.
nie jestem sławny Emmo. i myślę, że sława, jakakolwiek, przeszkadzałaby mi. wolę zwykłe życie :)
pozdrawiam!

Wioleta pisze...

he he mumin.. good one! istniejesz na youtube, krok do slawy. nie moge sie doczekac twojej 'spowiedzi'..buzka.

Joanna pisze...

Poeta!!
Czyli mialam rację :))

sydney pisze...

jako 'odbiornik' szczerze gratuluję ;)

gulka pisze...

:) sympatyczny bardzo jesteś - to fakt :)

Emma pisze...

Jak to nie jesteś? jak na yoytubie jesteś ;-)
a swoją drogą to gdzie są te Twoje wiersze? mówię o wersji internetowej...chciałabym poczytać, bo mam straszne braki w znajomośc poezji współczesnej, a Ty jesteś baaaardzo współczesny :-)

murach pisze...

moje wiersze? a chociażby na tym blogu. większość tekstów pochodzi z tomiku "33 obroty". są też tutaj utwory nowe, które zostały opublikowane w almanachach poetyckich.

Emma pisze...

ups...a ja głównie na zdjęcia patrzyłam :(

Dorota Ambicka-Ekiert pisze...

No to pięknie!
Gratuluję!
***
Uwielbiam panów ;))) którzy zadają tak długie pytania... nie miałeś pokusy - wstać i wyjść, bo to pytanie juz ma w sobie tyle treści i jest z siebie tak zadowolone, że odpowiedź jest już tylko dodatkiem...