czwartek, 5 lutego 2009

gdzie ja, tam będziesz ty


10 komentarzy:

Emma pisze...

Piękne, Murach! wzruszyłam się ...
staruszkowie mnie wzruszają a przede wszystkim zdjęcie super

pozdrawiam, wiśnio, delfinie, nietoperzu :-)

murach pisze...

:)

TOMIPLES pisze...

znakomita oprawa i temat - masz swietne oko:))) dobra robota

Joanna pisze...

:)

a ja czekam na wiersz jakiś :D

czarneciasteczka pisze...

Jest klimat, podoba się bardzo, bardzo. Kompozycja, zwłaszcza czarna plama psa. Jest w tym tęsknota, czekanie...nie wiem tylko, czy ta historia ma dobre zakończenie, ale to juz kwestia interpretacji. Pozdrawiam i gratuluje kadru :-)

Margarithes pisze...

szaro, smutno i do domu daleko :( narodowe święto?

Agnieszka pisze...

pierwsza klasa!

murach pisze...

Independence Day... było pięknie, słonecznie,... ale nie dla wszystkich :(

Dorota Ambicka-Ekiert pisze...

Gdzie ty ...tam ja
flago biało - czerwona
gdzie ty...
tam
ja
kundlu
mój
skulony
przygarbiony
długi związek...

murach pisze...

wow! bardzo mi się spodobał Twój wiersz Doroto :)