sobota, 24 stycznia 2009

ona poszła inną drogą

11 komentarzy:

Emma pisze...

Bardzo lubię pociągi :-)
Świetne zdjęcie!

pozdrawiam ciepło :-)

Margo pisze...

a może jednak poleciała?

melusine pisze...

Zdjęcie klasa!

Joanna pisze...

"ona poszła inną drogą
ona poszła inną drogą nie wiem gdzie
zabierz rzeko moje serce
zabierz rzeko moje serce i daj mi
na to miejsce wielki kamień
pewnie wtedy będę mógł już bez niej żyć" ....

oczywiście nie posądzałabym Cię nigdy o taki sentymentalizm, ale skojarzyło mi się :)))

murach pisze...

czytam sobie teraz wspomnienia o Cybulskim i słucham Breakoutu - teraz wiecie dlaczego takie połączenie :) pozdrawiam Was ciepło! (wilgoć przeokropna na zewnątrz)

ps. Joanno - tak... bywam sentymentalny. i to do bólu ;)

Magdalena pisze...

A u nas dużo słońca, przesyłam Ci! Pozdrowienia :-)

gulka pisze...

świetne to zdjęcie :)

murach pisze...

cieszę się, że Wam się podoba to zdjęcie. a ja tylko wyjrzałem przez okno... i pstryk ! :)

zenza pisze...

ja też bardzo lubię pociągi,
tytuł kojarzy mi się ze starą płytą budki suflera "ona przyszła prosto z chmur" być może to ta sama 'ona'

pozdrawiam :)

Dungha pisze...

nice work!

murach pisze...

hello Dungha! thnx!