sobota, 31 stycznia 2009

die summe der einzelnen teile


13 komentarzy:

Emma pisze...

coś fajnego zrobiłeś, ale pojęcia nie mam co to - to dla mnie bardzo obcy język :-)))
o ile słowa cokolwiek potrafią wyjaśnić...

Joanna pisze...

czy to oznacza -suma pojedynczych części ??:)))) bo siedzę i móżdżę :))))))

murach pisze...

taaa..tak można przetłumaczyć ten tekst. a interpretować trzeba już indywidualnie...

melusine pisze...

czy na tym zdjęciu sa lustra? bo nie widzę za dobrze...

murach pisze...

szkło niewątpliwie :) to stare okna.

gulka pisze...

okna, a myślałam że luksfery :)

Margarithes pisze...

a ja chcę tortu kawałek!

murach pisze...

Margarithes - zatem... proszę przyjechać do mnie. będzie torcik, szampan, fajerwerki, eciepecie etc. ;)

Margarithes pisze...

Murach, mi dwa razy nie trzeba powtarzać :> więc może jednak jakiś wirtualny kęs? chciałam Cię zaprosić do czytania mojego drugiego bloga, ale potrzebuję Twój adres @ zdradzisz? mój jest na stronie :)

Joanna pisze...

Murach- najlepszego ;))

murach pisze...

dzięki, dzięki, dzięki!!! :):):)

sydney pisze...

to i JA dorzucę swoje ...
SAMYCH MIŁYCH CHWIL I CIEKAWYCH KADRÓW, POMYŚLNOŚCI

murach pisze...

Sydney - gracias, gracias... :)